تیکه مورینیو به رونالدو:رونالدوی برزیلی رونالدوی واقعی است.
تیکه مورینیو به کریس رونالدو: رونالدوی برزیلی، رونالدوی واقعی است
 

خوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان در گفتگو با شبکه «ای اس بی»، بار دیگر به کریس رونالدو بازیکن پرتغالی رئال مادرید اسپانیا گوشه و کنایه زد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، مورینیوی پرتغالی در این گفتگو با اشاره به مسیر مربی گری خود که در سال 2000  به عنوان سرمربی آغاز شد و با اشاره به اینکه پیش از این نیز به عنوان دستیار مربیانی چون سر بابی رابسون و لوئیس ونگال بوده است، گفت: برای اولین بار در سال 2000 میلادی سرمربی شدم. اما پیش از آن در باشگاههای بزرگی دستیار بودم.

سرمربی چلسی با بیان اینکه در طول دوران مربی گری خود با مربیان بزرگ و بهترین بازیکنان جهان کار کردم ، افزود: در سی سالگی مربی رونالدو بودم البته نه این کریستیان رونالدو بلکه رونالدوی واقعی که برزیلی است.

وی با اشاره به قرارداد بین گرت بیل و رئال مادرید، گفت:  سال گذشته تلاش کردم با بازیکن ولزی تاتنهام قرارداد امضا کنم اما رئال مادرید در رسیدن به توافق با باشگاه لندنی ناکام ماند.

این اولین بار نیست که خوزه مورینیو در اظهارات خود به کریستانیو رونالدو گوشه و کنایه می زد؛ وی دو ماه پیش نیز گفته بود: رونالدو گمان می کند همه چیز می داند



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 13 مرداد 1392 | 21:30 | نویسنده : فرنوش |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.